Transparența

În exercitarea funcţiei deţinute, funcţionarii publici au obligaţia de a avea un comportament profesionist, precum şi de a asigura, în condiţiile legii, transparenţa administrativă pentru a câştiga şi a menţine încrederea publicului în integritatea, imparţialitatea şi eficacitatea autorităţilor şi instituţiilor publice.
OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ


Accesul la informații de interes public, soluționarea petițiilor și transparența decizională

În vederea asigurării transparenței în relațiile dintre cetățean și Primăria Comunei Livezile, în conformitate cu prevederile Legii nr. 544 / 2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, instituția noastră prezintă informațiile de interes public comunicate din oficiu:

Buletin informativ
(a) actele normative care reglementează organizarea și funcționarea autorității sau instituției publice;
(b) structura organizatorică, atribuțiile departamentelor, programul de funcționare, programul de audiențe al autorității sau instituției publice;
(c) numele și prenumele persoanelor din conducerea autorității sau a instituției publice și ale funcționarului responsabil cu difuzarea informațiilor publice;
(d) coordonatele de contact ale autorității sau instituției publice, respectiv denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail și adresa paginii de Internet;
(e) sursele financiare, bugetul și bilanțul contabil;
(f) programele și strategiile proprii;
(g) lista cuprinzând documentele de interes public
(h) lista cuprinzând categoriile de documente produse și/sau gestionate, potrivit legii;
(i) modalitățile de contestare a deciziei autorității sau a instituției publice în situația în care persoana se considera vătămată în privința dreptului de acces la informațiile de interes public solicitate.



Legea nr. 544 din 12 octombrie 2001

Articolul 1
Accesul liber şi neîngrădit al persoanei la orice informaţii de interes public, definite astfel prin prezenta lege, constituie unul dintre principiile fundamentale ale relaţiilor dintre persoane şi autorităţile publice, în conformitate cu Constituţia României şi cu documentele internaţionale ratificate de Parlamentul României.


Legea nr. 544 din 12 octombrie 2001

(Legătură externă Portal legislativ legislatie.just.ro)


în curs de actualizare ...


în curs de actualizare ...


în curs de actualizare ...


în curs de actualizare ...


Lege nr. 52 din 21 ianuarie 2003

Articolul 1

(1) Prezenta lege stabileşte regulile procedurale minimale aplicabile pentru asigurarea transparenţei decizionale în cadrul autorităţilor administraţiei publice centrale şi locale, alese sau numite, precum şi al altor instituţii publice care utilizează resurse financiare publice, în raporturile stabilite între ele cu cetăţenii şi asociaţiile legal constituite ale acestora.
(2) Legea are drept scop: a) să sporească gradul de responsabilitate a administraţiei publice faţă de cetăţean, ca beneficiar al deciziei administrative; b) să implice participarea activă a cetăţenilor în procesul de luare a deciziilor administrative şi în procesul de elaborare a actelor normative; c) să sporească gradul de transparenţă la nivelul întregii administraţii publice.


Legea nr. 52 din 21 ianuarie 2003

(Legătură externă Portal legislativ legislatie.just.ro)


LEGE-CADRU nr. 153 din 28.06.2017

Art. 33. - Transparența veniturilor salariale
"(1) Toate autoritățile și instituțiile publice enumerate la art. 2 alin. (1) și (3) vor publica la sediul propriu și pe pagina proprie de internet, în datele de 31 martie și 30 septembrie ale fiecărui an, și vor menține publicată o listă a tuturor funcțiilor din autoritățile sau instituțiile publice respective ce intră în categoria personalului plătit din fonduri publice..."


Lege-Cadru nr. 153 din 28 iunie 2017

(Legătură externă Portal legislativ legislatie.just.ro)

DataDescriereFișier
01.10.2024 Grila salarizare pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul Aparatului de specialitate al Primarului comunei Livezile și serviciile coordonate de Consiliul local al comunei Livezile la data de 01.10.2024
01.04.2024 Grila salarizare pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul Aparatului de specialitate al Primarului comunei Livezile și serviciile coordonate de Consiliul local al comunei Livezile la data de 01.04.2024
30.09.2024 Stat de funcții al aparatului de specialitate al primarului comunei Livezile și al serviciilor coordonate de Consiliul local al comunei Livezile
01.10.2023 Grila salarizare pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul Aparatului de specialitate al Primarului comunei Livezile și serviciile coordonate de Consiliul local al comunei Livezile la data de 01.10.2023
01.04.2023 Grila salarizare pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul Aparatului de specialitate al Primarului comunei Livezile și serviciile coordonate de Consiliul local al comunei Livezile la data de 01.04.2023
30.09.2022 Grila salarizare pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul Aparatului de specialitate al Primarului comunei Livezile și serviciile coordonate de Consiliul local al comunei Livezile la data de 30.09.2022
31.03.2022 Grila salarizare pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul Aparatului de specialitate al Primarului comunei Livezile și serviciile coordonate de Consiliul local al comunei Livezile la data de 31.03.2022
31.10.2021 Grila salarizare pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul Aparatului de specialitate al Primarului comunei Livezile și serviciile coordonate de Consiliul local al comunei Livezile la data de 31.10.2021
31.03.2021 Grila salarizare pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul Aparatului de specialitate al Primarului comunei Livezile și serviciile coordonate de Consiliul local al comunei Livezile la data de 31.03.2021
30.09.2020 Grila salarizare pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul Aparatului de specialitate al Primarului comunei Livezile și serviciile coordonate de Consiliul local al comunei Livezile la data de 30.09.2020
31.03.2020 Grila salarizare pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul Aparatului de specialitate al Primarului comunei Livezile și serviciile coordonate de Consiliul local al comunei Livezile la data de 31.03.2020

Soluționarea Petițiilor

Orice persoană are dreptul de a solicita și de a obține de la autorităţile și instituțiile publice, informații de interes public adresate în scris sau verbal. Solicitarea în scris a informației de interes public sau a reclamației administrative, se face folosind modelele formularelor tip ale cererii de informații de interes public și ale reclamației administrative, care se pot descărca de aici:

Model de cerere de informații de interes public
Model de reclamație administrativă (reclamaţie administrativă în cazul unui răspuns negativ)
Model de reclamație administrativă (reclamaţie administrativă în cazul lipsei de răspuns)

Termenele pentru comunicarea în scris a unui răspuns solicitanților de informații de interes public sunt:

a) 10 zile lucrătoare pentru comunicarea informației de interes public solicitate, dacă aceasta a fost identificată în acest termen;
b) 10 zile lucrătoare pentru anunțarea solicitantului ca termenul inițial de la punctul a) nu a fost suficient pentru identificarea informației solicitate;
c) 30 de zile lucrătoare pentru comunicarea informației de interes public identificate peste termenul de la punctul a);
d) 5 zile lucrătoare pentru transmiterea refuzului de comunicare a informației solicitate și a motivării refuzului;

În cazul în care o persoană consideră ca dreptul privind accesul la informațiile de interes public a fost încălcat, aceasta se poate adresa cu reclamație administrativă conducătorului instituției publice căreia i-a fost solicitată informația. Persoana ce se consideră vătămată în drepturile sale poate depune reclamație administrativă în termen de 30 de zile de la luarea la cunoștință a refuzului explicit sau tacit al angajaților instituției publice pentru aplicarea prevederilor legii. În cazul în care reclamația se dovedește întemeiată, răspunsul la această se transmite solicitantului ce se consideră lezat în termen de 15 zile de la depunerea reclamației administrative, menționându-se și sancțiunile disciplinare aplicate în cazul funcționarului vinovat. Pentru analiza reclamațiilor administrative ale persoanelor, vizând nerespectarea prevederilor Legii nr.544/2001 la nivelul fiecărei instituții publice se constituie o comisie de analiza privind incalcarea dreptului de acces la informatiile de interes public.
Conform OG 27/30.01.2002:
Prin petiție se înțelege, conform art. 2 din OG 27/2002: " cererea, reclamația, sesizarea sau propunerea formulată în scris ori prin poșta electronică, pe care un cetățean sau o organizație legal constituită o poate adresa autorităţilor și instituțiilor publice centrale și locale, serviciilor publice descentralizate ale ministerelor și ale celorlalte organe centrale, companiilor și societăților naționale, societăților comerciale de interes județean sau local, precum și regiilor autonome, denumite în continuare autorități și instituții publice ".
Potrivit art. 7 " Petițiile anonime sau cele în care nu sunt trecute datele de identificare a petiționarului nu se iau în considerare și vor fi clasate potrivit prezentei ordonante". Termenul de soluționare este, potrivit art. 8 si art. 9, " de 30 de zile de la data înregistrării petiției, răspunsul, indiferent dacă soluția este favorabilă sau nefavorabilă ", la care se pot adăuga încă 15 zile, " în situația în care aspectele sesizate prin petiție necesită o cercetare mai amănunțită"
Art. 9 precizeaza că " (1) În cazul în care un petiționar adresează aceleiași autorități sau instituții publice mai multe petiții, sesizând aceeași problemă, acestea se vor conexa, petentul urmând să primeasca un singur răspuns care trebuie să facă referire la toate petițiile primite.
(2) Dacă după trimiterea răspunsului se primește o nouă petiție de la același petiționar ori de la o autoritate sau instituție publică greșit sesizată, cu acelasi conținut, aceasta se claseaza, la numărul inițial făcându-se mențiune despre faptul ca s-a răspuns."

Persoana responsabilă cu aplicarea prevederilor Legii 544/2001:
-
UAT Livezile
Livezile, Str. Principală nr.161, județul Bistrița-Năsăud
Email: primarie@primarialivezilebn.ro
Tel/Fax: 0263-270034

Nr.DataTipFișier
13506 21.11.2025 Anunț referitor la elaborarea proiect de hotărâre nr.58/21.11.2025
referitor la aprobarea actului adițional nr.9 la Contractul de concesiune nr.1277 din 06.12.2018 privind Delegarea prin concesiune a serviciului public de salubrizare respectiv activitatea de colectare, transport, depozitare și transfer al deșeurilor municipale inclusiv deșeuri periculoase din deșeuri menajere și managementul Stațiilor de Transfer și al Centrelor de Colectare din județul Bistrița-Năsăud
(detalii în documentul atașat)
12066 16.10.2025 Anunț referitor la elaborarea proiect de hotărâre nr.53/14.10.2025 privind aprobarea ajustării tarifelor aferente Contractului de concesiune nr.1277/2018 privind delegarea prin concesiune a serviciului public de salubrizare, respectiv activitatea de colectare, transport, depozitare și transfer al deșeurilor municipale inclusiv deșeuri periculoase din deșeuri menajere și managementul Stațiilor de Transfer și al Centrelor de Colectare din județul Bistrița-Năsăud
Astăzi, 16.10.2025, primarul comunei Livezile anunță deschiderea procedurii de transaprență decizională a procesului de elaborare a următorului act normativ:
(detalii în documentul atașat)
11723 09.10.2025 Anunț referitor la elaborarea proiect de hotărâre nr.52/09.10.2025
referitor la rectificarea și completarea Hotărârii Consiliului local al comunei Livezile nr.34/27.04.2025, referitoare la clasificarea drumurilor de interes local, de pe raza comunei Livezile, județul Bistrița-Năsăud
(detalii în documentul atașat)
8703 23.07.2025 Anunț referitor la elaborarea proiect de hotărâre nr.43/23.07.2025 privind aprobarea Actului adițional nr.8 la Contractul de concesiune nr.1277 din 06.12.2018 privind Delegarea prin concesiune a serviciului public de salubrizare respectiv activitatea de colectare, transport, depozitare și transfer al deșeurilor municipale inclusiv deșeuri periculoase din deșeuri menajere și managementul Stațiilor de Transfer și al Centrelor de Colectare din județul Bistrița-Năsăud

(detalii în documentul atașat)
8700 23.07.2025 Anunț referitor la elaborarea proiect de hotărâre nr.42/23.07.2025 privind avizarea modificării caietului de sarcini din cadrul documentației de atribuire prin concesiune a Serviciului Public de Salubrizare, respectiv activitatea de colectare, transport, depozitare și transfer al deșeurilor municipale, inclusiv deșeuri periculoase din deșeuri menajere și managementul Stațiilor de transfer și al Centrelor de colectare din județul Bistrița-Năsăud, conform modelelor aprobate prin Ordinul Președintelui Autorității Naționale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilități Publice, nr.98/26.02.2025 privind aprobarea Caietului de sarcini-cadru al serviciului de salubrizare a localităților și nr.97/26.02.2025 privind aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului de salubrizare a localităților, rectificat

(detalii în documentul atașat)
8706 13.07.2025 Anunț referitor la elaborarea proiect de hotărâre nr.44/23.07.2025 privind solicitarea nr.6057/19.06.2025 a operatorului S.C. Supercom S.A. de aprobare a tarifelor diferențiate aferente Contractului de concesiune nr.1277/2018 privind delegarea prin concesiune a serviciului public de salubrizare, respectiv activitatea de colectare, transport, depozitare și transfer al deșeurilor municipale inclusiv deșeuri periculoase din deșeuri menajere și managementul Stațiilor de Transfer și al Centrelor de Colectare din județul Bistrița-Năsăud, înregistrată la Asociația de dezvoltare intercomunitară pentru gestionarea integrată a deșeurilor municipale în județul Bistrița-Năsăud, sub nr.1653/20.06.2025.

(detalii în documentul atașat)
5059 28.04.2025 Anunț referitor la elaborarea proiect de hotărâre nr.29/28.04.2025 privind aprobarea programului de acțiune comunitară, la nivelul comunei Livezile, pentru perioada 2025-2029
Astăzi, 28.04.2025, primarul comunei Livezile anunță deschiderea procedurii de transparență decizională aprocesului de elaborare a proiectului următorului act normativ: proiect de hotărâre nr.29/28.04.2025 privind aprobarea programului de acțiune comunitară, la nivelul comunei Livezile, pentru perioada 2025-2029
Paragraf descriptiv - prin proiectul de act normativ, se propune aprobarea programului de acțiune comunitară, la nivelul comunei Livezile , pentru perioada 2025-2029
Documentația aferentă proiectului de act normativ include:

(detalii în documentul atașat)
2577 06.03.2025 ANUNȚ PROIECT DE HOTĂRÂRE NR.15/06.03.2025
privind aprobarea bugetului Regiei Publice Locale Ocolul Silvic al municipiului Bistrița R.A., pe anul 2025 și estimările pentru anii 2026-2027, pentru proprietatea comunei Livezile
În data de 06.03.2025 a fost inițiat de către primarul comunei Livezile, proiectul de hotărâre nr.15 privind aprobarea bugetului Regiei Publice Locale Ocolul Silvic al municipiului Bistrița R.A., pe anul 2025 și estimările pentru anii 2026-2027, pentru proprietatea comunei Livezile.
În conformitate cu art.39 alin (3) din Legea nr.273/2006 privind finanțele publice, cu modificările și completările ulterioare, persoanele interesate pot consulta proiectul de hotărâre în Monitorul Oficial Local, accesibil de pe site-ul primăriei www.primarialivezilebn.ro, https://emol.ro/livezile-bn/registru-phcl/ și pot face sugestii, propuneri și contestații, în scris, cu valoare de recomandare, în termen de 15 zile de la afișare.
(detalii în documentul atașat)
2386 04.03.2025 Anunț referitor la elaborarea proiect de hotărâre nr.9/12.02.2025 referitor la organizarea pășunatului pe raza comunei Livezile, în anul 2025
Astăzi, 04.03.2025, primarul comunei Livezile anunță deschiderea procedurii de transparență decizională a procesului de elaborare a proiectului următorului act normativ:
proiect de hotărâre nr.9/12.02.2025 privind organizarea pășunatului pe raza comunei Livezile, în anul 2025.
Paragraf descriptiv - prin proiectul de act normativ, se realizează organizarea pășunatului pe raza comunei Livezile și modul de administrare a pajiștii comunale.
Documentația aferentă proiectului de act normativ include:
(detalii în documentul atașat)
1872 19.02.2025 ANUNȚ PROIECT DE HOTĂRÂRE NR.8/11.02.2025
privind aprobarea bugetului comunei Livezile, județul Bistrița-Năsăud, pe anul 2025
În data de 11.02.2025 a fost inițiat de către primarul comunei Livezile, proiectul de hotărâre nr.8 privind aprobarea bugetului comunei Livezile, pe anul 2025.
În conformitate cu art.39 alin (3) din Legea nr.273/2006 privind finanțele publice, cu modificările și completările ulterioare, persoanele interesate pot consulta proiectul de hotărâre în Monitorul Oficial Local, accesibil de pe site-ul primăriei www.primarialivezilebn.ro, https://emol.ro/livezile-bn/registru-phcl/ și pot face sugestii, propuneri și contestații, în scris, cu valoare de recomandare, în termen de 15 zile de la afișare.
(detalii în documentul atașat)
184 13.01.2025 Anunț
referitor la elaborarea proiectului de hotărâre nr.4/13.01.2025 privind aprobarea vânzării a imobilului-teren, identificat în Cartea Funciară 26393 Livezile cad 26393, aflat în proprietatea privată a comunei Livezile, situat în localitatea Livezile, nr.253B, prin exercitarea dreptului de preempțiune, proprietarului construcției, Biserica Adventistă de Ziua a Șaptea din România - Conferința Transilvania de Nord.
Astăzi, 13.01.2025, primarul comunei Livezile anunță deschiderea procedurii de transparență decizională a procesului de elaborare a proiectului act normativ:
proiectul de hotărâre nr.4/13.01.2025 privind aprobarea vânzării a imobilului-teren, identificat în Cartea Funciară 26393 Livezile cad 26393, aflat în proprietatea privată a comunei Livezile, situat în localitatea Livezile, nr.253B, prin exercitarea dreptului de preempțiune, proprietarul construcției, Biserica Adventistă de Ziua a șaptea din România - Conferința Transilvania de Nord.
Paragraf descriptiv - prin proiectul de act normativ, se aprobă vânzarea în proprietatea privată a comunei Livezile, situat în localitatea Livezile, nr.253B, prin exercitarea dreptului de preempțiune, proprietarului construcției, Biserica Adventistă de Ziua a șaptea din România - Conferința Transilvania Nord.
Documentația aferentă proiectului de act normativ include:
(detalii în documentul atașat)
12436 08.10.2024 Anunț referitor la elaborarea proiect de hotărâre nr.64/29.10.2024 privind aprobarea organizării și funcționării rețelei școlare, la nivelul comunei Livezile, începând cu anul școlar 2025-2026
Astăzi, 29.10.2024, primarul comunei Livezile anunță deschiderea procedurii de transparență decizională a procesului de elaborare a proiectului următorului act normativ:
proiect de hotărâre nr.64/29.10.2024 privind aprobarea organizării și funcționării rețelei școlare, la nivelul comunei Livezile, începând cu anul școlar 2025-2026
Paragraf descriptiv -
prin proiectul de act normativ, se aprobă organizarea și funcționarea rețelei școlare, la nivelul comunei Livezile, începând cu anul școlar 2025-2026
(detalii în documentul atașat)
11397 08.10.2024 Anunț referitor la elaborarea proiect de hotărâre nr.58/08.10.2024 privind vânzarea imobilului-teren în suprafață de 153 mp., categoria de folosință arabil, identificat în Cartea Funciară 31668 Livezile nr. cad. 31668, din localitatea Livezile, FN, comuna Livezile, județul Bistrița-Năsăud, aflat în proprietate privată a comunei Livezile, județul Bistrița-Năsăud.
Astăzi, 08.10.2024, primarul comunei Livezile anunță deschiderea procedurii de transparență decizională a procesului de elaborare a proiectului următorului act normativ:
(detalii în documentul atașat)
15688 18.12.2023 Anunț referitor la elaborarea proiectului de hotărâre nr.81/18.2023
privind aprobarea organizării și funcționării rețelei școlare, la nivelul comunei Livezile, începând cu anul școlar 2024-2025
Astăzi, 18.12.2023, primarul comunei Livezile anunță deschiderea procedurii de transparență decizională a procesului de elaborare a proiectului următorului act normativ:
proiect de hotărâre nr.81/18.12.2023 privind aprobarea organizării și funcționării rețelei școlare, la nivelul comunei Livezile, începând cu anul școlar 2024 - 2025
Paragraf descriptiv - prin proiectul de act normativ, se aprobă modificarea taxei de salubrizare și a regulamentului, pentru anul 2024
(detalii în documentul atașat)
12389 03.10.2023 Anunț proiect de hotărâre nr.62/03.10.2023
privind aprobarea primei rectificări a bugetului de venituri și cheltuieli a Ocolului Silvic al municipiului Bistrița R.A., pe anul 2023
În data de 03.10.2023 a fost inițiat de către Primarul comunei Livezile, proiectul de hotărâre nr.62 aprobarea primei rectificări a bugetului de venituri și cheltuieli a Ocolului Silvic al municipiului Bistrița R.A., pe anul 2023.
În conformitate cu art. 39 alin (3) din Legea nr.273/2006 privind finanțele publice, cu modificările și completările ulterioare, persoanele interesate pot consulta proiectul de hotărâre în Monitorul Oficial Local, accesibil de pe site-ul primăriei www.primarialivezilebn.ro, https://emol.ro/livezile-bn/registru-phcl/ și pot face sugestii, propuneri și contestații, în scris, cu valoare de recomandare, în termen de 15 zile de la afișare.
12385 03.10.2023 Anunț referitor la elaborarea proiect de hotărâre nr.61/03.10.2023
privind premierea anumitor categorii de persoane vârstnice, cu domiciliul pe raza comunei Livezile, județul Bistrița-Năsăud
Astăzi, 03.10.2023, primarul comunei Livezile anunță deschiderea procedurii de transparență decizională a procesului de elaborare a proiectului următorului act normativ:
proiect de hotărâre nr.61/31.10.2023 privind premierea anumitor categorii de persoane vârstnice, cu domiciliul pe raza comunei Livezile, județul Bistrița-Năsăud
Paragraf descriptiv - prin proiectul de act normativ, se acordă sprijin categoriilor vulnerabile de pe raza comunei Livezile, în speță persoanelor vârstnice
4022 28.03.2023 Anunț referitor la elaborarea proiect de dispoziție nr. 112/28.03.2023 privind aprobarea planului de integritate al Strategiei Naționale Anticorupție (S.N.A.) 2021 - 2025, la nivelul comunei Livezile.
Astăzi, 28.03.2023, primarul comunei Livezile anunță deschiderea procedurii de transparență decizională a procesului de elaborare a proiectului următorului act normativ:
Proiect de dispoziție nr. 112/28.03.2023 privind aprobarea planului de integritate al Strategiei Naționale Anticorupție (S.N.A.) 2021 - 2025, la nivelul comunei Livezile
3662 22.03.2023 Anunț referitor la elaborarea proiect de hotărâre nr. 23/09.03.2023 privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a serviciului public de salubrizare, respectiv activităților de colectare, transport, stocare temporară, transfer, sortare, tratare, neutralizare și depozitare a deșeurilor municipale, inclusiv deșeuri periculoase din deșeuri menajere, managementul Stațiilor de Transfer, al Centrelor de Colectare și Managementul și Operarea Centrului de Management Integrat al Deșeurilor Tărpiu din județul Bistrița-Năsăud, forma consolidată
3661 22.03.2023 Anunț referitor la elaborarea proiect de hotărâre nr. 22/09.03.2023 privind aprobarea încheierii Actului adițional nr. 6 la Contractul de concesiune nr. 1277 din 06.12.2018 privind Delegarea prin concesiune a serviciului public de salubrizare respectiv activitatea de colectare, transport, depozitare și transfer al deșeurilor municipale inclusiv deșeuri periculoase din deșeuri menajere și managementul Stațiilor de Transfer și al Centrelor de Colectare din județul Bistrița-Năsăud
2818 09.03.2023 Anunț referitor la elaborarea proiect de hotărâre nr.24/09.03.2023 privind împuternicirea și mandatarea inspectorilor din cadrul Corpului de control al A.D.I. Deșeuri Bistrița-Năsăud pentru constatarea contravențiilor și aplicarea sancțiunilor prevăzute în Regulamentul de organizare și funcționare a serviciului public de salubrizare al județului Bistrița-Năsăud și în legislația aplicabilă în vigoare
2817 09.03.2023 Anunț referitor la elaborarea proiect de hotărâre nr.23/09.03.2023 privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a serviciului public de salubrizare, respectiv activitățile de colectare, transport, stocare temporară, transfer, sortare, tratare, neutralizare depozitare a deșeurilor municipale, inclusiv deșeuri periculoase din deșeuri menajere, managementul Stațiilor de Transfer, al Centrelor de Colectare și Managementul și Operarea Centrului de Management Integrat al Deșeurilor Tărpiu din Județul Bistrița-Năsăud, forma consolidată
2809 09.03.2023 Anunț referitor la elaborarea proiect de hotărâre nr.21/01.03.2023 referitor la organizarea pășunatului pe raza comunei Livezile, în anul 2023.
Astăzi, 09.03.2023, primarul comunei Livezile anunță deschiderea procedurii de transparență decizională a procesului de elaborare a proiectului următorului act normativ:
Proiect de hotărâre nr.21/01.03.2023 privind organizarea pășunatului pe raza comunei Livezile, în anul 2023.
2807 08.03.2023 Anunț referitor la elaborarea proiect de dispoziție nr.76/14.02.2023 privind aprobarea Regulamentului intern al salariaților, funcționari publici și personal contractual, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Livezile, Serviciul Public de Evidență a Persoanei Livezile ( S.P.C.L.E.P. ) și Serviciul Voluntar pentru Situații de Urgență Livezile ( S.V.S.U. )
2806 08.03.2023 Anunț referitor la elaborarea proiect de dispoziție nr. 75/10.02.2023 privind aprobarea Codului de conduită al salariaților, funcționari publici și personalul contractual, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Livezile, Serviciul Public de Evidență a Persoanei Livezile ( S.C.L.E.P. ) și Serviciul Voluntar pentru Situații de Urgență Livezile (S.V.S.U.)
1394 09.02.2023 Anunț privind organizarea unei ședințe publice
În conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 831/2022 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr.52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, vă aducem la cunoștință că în data de 09.02.2023, ora 12:00, va avea loc ședința publică a Consiliului local al comunei Livezile, județul Bistrița-Năsăud, prin mijloace electronice, cu următoare ordine de zi:
1. Proiect de hotărâre nr. 12/08.02.2023 referitoare la modificarea Hotărârii Consiliului local al comunei Livezile nr.8/31.01.2023 privind atestarea apartenenței unor imobile, terenuri categoria folosință curți construcții, la domeniul public al comunei Livezile, județul Bistrița-Năsăud, în vederea înscrierii în Cartea Funciară, precum și actualizarea datelor referitor la imobilul, proprietate publică a comunei Livezile, drum vicinal Valea Lungă
2. Proiect de hotărâre nr. 11/08.02.2023 referitoare la modificarea Hotărârii Consiliului local al comunei Livezile nr.9/31.01.2023 privind aprobarea salariilor de bază pentru funcționarii publici și personalul contractual din aparatul de specialitate al primarului comunei Livezile, serviciile publice și activitățile subordonate Consiliului local al comunei Livezile, cu modificările și completările ulterioare
1378 08.02.2023 Anunț referitor la elaborarea proiect de hotărâre nr.14/08.02.2023 privind avizarea caietului de sarcini al serviciului de alimentare cu apă și de canalizare în județul Bistrița-Năsăud și mandatarea primarului comunei Livezile, să voteze aprobarea acestuia, în Adunarea Generală a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară pentru Servicii de Alimentare cu Apă și de Canalizare în județul Bistrița-Năsăud.
Astăzi, 08.02.2023, primarul comunei Livezile anunță deschiderea procedurii de transparență decizională a procesului de elaborare a poriectului următorului act normativ:
Proiect de hotărâre nr. 14/08.02.2023 privind avizarea caietului de sarcini al serviciului de alimentare cu apă și de canalizare în județul Bistrița-Năsăud și mandatarea primarului comunei Livezile, să voteze aprobare acestuia, în Adunarea Generală a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară pentru Servicii de Alimentare cu Apă și de Canalizare în județul Bistrița-Năsăud.
( detalii în documentul atașat )